×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط اخبار

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت در البرز کلید می خورد
محمد سرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج؛ سید محمد میرحبیبی تهیه کننده فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت به خبرنگار آوای کرج گفت: ساخت فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت در البرز کلید می خورد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی رحمان آذری و با همکاری مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز آماده فیلمبرداری شده است.

فیلم کوتاه رد پایی تا بهشت پس از فیلم کوتاه گواه دومین اثر رحمان آذری می باشد که فیلمبرداری آن از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۱ در استان البرز کلید خواهد خورد.

میرحبیبی در ادامه افزود: این فیلم با حضور ۴۰ بازیگر و در ۱۰ لوکیشن، ماجرای چند سارق را به تصویر می کشد که در خلال درگیری با یک رزمنده دفاع مقدس اتفاقات غیر منتظره ای برایشان رخ می دهد.

وی با بیان اینکه این فیلم در ژانر حادثه ای و اجتماعی برای پخش از رسانه ملی تولید می شود، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز در ساخت این فیلم کوتاه همکاری دارند.

انتهای خبر/م

منبع خبر : آوای کرج

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.